معیارهای ارزیابی بهترین سایت های اجاره خودرو
به وب سایت من خوش امدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






معیارهای ارزیابی بهترین سایت های اجاره خودرو ویژگی های لازم برای هر سایت اجاره خودرو را از دید مخاطبان شناسایی کرده ایم. مهم ترین این ویژگی ها در چهار معیار کلی دسته بندی می شوند. با هم این معیارها را معرفی و بررسی می کنیم:

1. شرایط اجاره ماشین آسان
شرایط آسان و کاهش تعداد اسناد برای اجاره یکی از مهمترین ویژگی های هر وب سایت اجاره خودرو می باشد. ضمنا تحویل فوری انواع خودروهای ایرانی، شاسی بلند، اسپرت و لوکس برنده سایت اجاره خودرو محسوب می شود.

۲. قیمت کرایه ماشین
قیمت اجاره خودرو با توجه به مدل، سال تولید و تعداد روزهای اجاره تعیین می شود. نحوه قیمت گذاری و ارائه تخفیف یکی از مهم ترین عواملی است که می تواند توجه مشتری را به خود جلب کند.

3. تنوع وسایل نقلیه و طبقه بندی های مختلف
ارائه مدل های مختلف و انواع مختلف یکی از مهم ترین ویژگی های مورد نیاز برای سایت اجاره خودرو می باشد. برخی از دسته بندی ها عبارتند از: خودروهای ساخت ایران، خودروهای لوکس (مانند لامبورگینی و پورشه)، مدل های مختلف وانت و خودروهای شاسی بلند و آفرود.

4. ارائه خدمات دیگر
ارائه انواع بیمه، ترانسفر فرودگاهی، راننده، تحویل خودرو در محل مورد نظر، گل آرایی ماشین عروس و ۲ تا از خدماتی که به همراه کرایه ماشین به مشتریان ارائه می شود.

بهترین سایت های اجاره ماشین
برای بررسی و مقایسه بهترین سایت های اجاره خودرو چندین وب سایت را بررسی کردیم و در نهایت 4 شرکت برتر را انتخاب کردیم. برای اینکه بتوانیم قضاوت دقیق تری داشته باشیم، یک خودرو (مارک هیوندای سانتافه 2015) را محک زدیم و قیمت، شرایط اجاره و سایر ویژگی های سایت را با هم مقایسه کردیم. امتیازی که به این سایت ها داده است بین 0 تا 5 است. این سایت ها از آخرین تا اول رتبه بندی می شوند:

رتبه چهارم: Tekrent (takrent.com)
Tekrent یکی از باسابقه ترین شرکت های اجاره خودرو در کشور است. این وب سایت طراحی متوسطی دارد و در نگاه اول اطلاعات زیادی در اختیار کاربر قرار نمی دهد.

 

https://rentinal.info/%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در یک شنبه 1 خرداد 1401برچسب:,ساعت 23:31 توسط امین پارسیان |